قیمت دستگاه آون

معرفی دستگاه آون جهت فروش

قیمت دستگاه آون

۱۷ بازديد
در برخی از فرآیندهای آزمایشگاهی ، آب می تواند در واکنش شیمیایی مورد نظر تداخل کرده و نتایج کجی ایجاد کند ، اما این آب باید در دمای پایین خارج شود تا باعث شروع واکنش شیمیایی مربوط به گرما در نمونه نشود. از آنجا که در دمای پایین تری نسبت به اجاق گاز معمولی آشپزخانه کار می کند ، یک آون  آزمایشگاهی با اجاق های مخصوص غذا قابل تعویض نیست.
تنظیم حداقل دما در یک اجاق گاز معمولی به ساخت و مدل آن بستگی دارد. بعضی از آنها می توانند در دمای خشک کردن یا پایین بودن آن کار کنند ، مانند آون های وین طب که حداقل درجه حرارت 170 درجه فارنهایت برای خود فر و 140 درجه فارنهایت برای کشوهای گرم کننده و پخت دارند (در صورت وجود). با این حال ، اجاق های پخت و پز می توانند به دمای بسیار بالاتر (به طور معمول تا 550 یا 600 درجه فارنهایت برای جوشاندن) نسبت به اجاق های خشک کننده برسند.
تفاوت عمده دیگر بین دستگاه های آون خشک کن و اجاق های دیگر نحوه کار با هوا در داخل محفظه است. طبق آزمایشگاه ، اجاق های خشک کننده به طور مداوم هوای تازه را به محفظه خشک کن آورده و هوای مملو از رطوبت را برای تشویق خشک کردن به خارج منتقل می کنند. آون هایی که برای گرم کردن یا پخت و پز طراحی شده اند ، به راحتی گردش مجدد همان هوا را در محفظه انجام می دهند.
به طور خلاصه ، اگر می خواهید وسیله ای برای کمبود آب مواد غذایی خریداری کنید ، در جستجوی "آون" این اشتباه رایج را مرتکب نشوید. در نهایت شما با یک مدل آزمایشگاهی کار می کنید که در دمای بیش از حد بالا برای کمبود آب غذا کار می کند و ممکن است فضای کافی برای غذاهایی که می خواهید کم آب شوند در داخل نباشد. در عوض ، یک دستگاه خشک کن غذای پیشخوان با تنظیماتی که برای کمک به شما در نگهداری آسان انواع مختلف غذا تهیه شده تهیه کنید.
دستگاه آون آزمایشگاهی از نظر کارکرد و نوع تفاوت قابل ملاحظه ای با دستگاه استریلUV دارد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.