نحوه استفاده از دستگاه آون

معرفی دستگاه آون جهت فروش

نحوه استفاده از دستگاه آون

۱۰ بازديد
آون های آزمایشگاهی مبتنی بر همرفت تجهیزات بسیار متنوعی هستند که می توانند برای طیف وسیعی از عملکردهای مختلف استفاده شوند.
اساسی ترین کاربرد آون آزمایشگاهی برای خشک کردن و استریل تجهیزات ، اغلب ظروف شیشه ای است. آون های آزمایشگاهی همچنین می توانند برای گرم کردن ، کمبود آب یا نرم کردن نمونه ها و همچنین سایر کاربردهای آزمایشگاهی در صنایع مختلف استفاده شوند. صنایعی که آون های آزمایشگاهی از آنها تجهیزات بی نظیری هستند شامل مهندسی عمران ، صنعت فناوری و بهداشت و درمان است.
آون های آزمایشگاهی برای رساندن گرما به محفظه از همرفت حرارتی استفاده می کنند که به آنها امکان می دهد دمای یکنواختی را حفظ کنند. آون های همرفت طبیعی مقرون به صرفه ترین گزینه هستند و برای کاربردهایی که افزایش جریان هوا در یک اجاق گاز همرفت با فن مشکل ساز است بسیار مناسب هستند. برای مقایسه ، آون های همرفت فن دار می توانند یکنواختی دما را به دست آورند و سرعت بازیابی سریع تری را ارائه دهند.
هر آون آزمایشگاهی ممکن است به تعدادی گزینه برای تأمین نیاز مشتری مجهز شود. این شامل ، به عنوان مثال ، محافظت در برابر دمای بیش از حد ، قفسه ها و دونده های منفرد برای کاربردهای مختلف آزمایشگاهی ، تایمرهای دیجیتال یا سیستم های کنترل کننده و برنامه نویسی آون آزمایشگاهی پیشرفته تر.
https://bit.ly/3hAtVOp
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.