لیست انواع دستگاه های آون

معرفی دستگاه آون جهت فروش

لیست انواع دستگاه های آون

۱۵ بازديد
در ابتدایی ترین آنها می توان از آون های آزمایشگاهی برای استریل تجهیزات آزمایشگاهی و ظروف شیشه ای که در اجاق هوای گرم انجام می شوند ، استفاده کرد ، دمای مناسب باید حداقل 160 درجه سانتیگراد باشد و محتوای آن به مدت 45 تا 60 دقیقه تحت این حرارت کنترل شود. سایر کاربردها عبارتند از:
آنیل شدن
فرایند بازپخت شامل حرارت دادن و سپس خنک کردن مواد ، مانند شیشه یا فولاد ، به منظور کاهش سختی و افزایش شکل پذیری است. در این فرآیند از اجاق های با درجه حرارت بالا ، اغلب در کاربردهای متالورژی ، ساخت دستگاه های پزشکی و صنایع علوم مواد استفاده می شود. این مواد آنیل شده را می توان به راحتی برش داده و شکل داد تا در تولید مواردی مانند سرنگ و کاتتر استفاده شود.
پخت باند
از طریق ترکیبی از خشک کردن و پخت ، آون های آزمایشگاهی مواد را درمان می کنند تا ترکیب شیمیایی آنها سخت شود. این وسیله ای برای ایجاد اپوکسی ، چسب ، پلاستیک و لاستیک مورد استفاده در تحقیقات پلیمر ، فناوری نانو و صنایع نیمه هادی است. افزایش مقاومت پیوند همچنین در چسباندن اجزای مستقیم به مدار بسیار مفید است ، که بسیاری از آنها در سیستم های نظامی ، فضایی و پزشکی استفاده می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.