فروش دستگاه آون آزمایشگاهی

معرفی دستگاه آون جهت فروش

فروش دستگاه آون آزمایشگاهی

۱۸ بازديد
کلیه دلیل های محیطی و طبیعی از قبیل گرد و غبار و خاک، رطوبت، ویروس و باکتری‌ها و انواع و اقسام مختلف میکروب ها در نتیجه پایانی آزمایشها تاثیر دارند. به این خاطر بسیار مورد اهمیت و مهم میباشد که در جریان های مختلفی فرآیندهایی از این قبیل کاملا از بین و نابود میشوند. قسمتی از این فرآیند و میکروب زودای از روش مواد ضدعفونی‌کننده و و الکل های میکروب‌کش انجام می‌گردد.
به جز الکل و مواد شوینده مختلف .و مواد ضد عفونی کننده مختلف، حرارت و گرمای زیاد نیز برای استریل لوازم و گند زدایی وسایل آزمایشگاهی مورد استفاده قرار مگیرد. ضمن اینکه در گاهی از موارد ضروری میباشد که ؛ وسایل و تجهیزات سریعا خشک و مورد استفاده قرار بگیرند و این فرایند با حرارت بسیار بالا امکان پذیر میباشد. آون یا فور آزمایشگاهی دستگاهی میباشد که در آزمایشگاه‌ها شرکت های دار سازی بیمارستان ها دندان پزشکی ها و... جهت استریل کردن یا خشک کردن ظروف و تجهیزات مختلف و انواع شیشه‌ های آزمایشگاهی و فلزی مورد استفاده قرار میگیرد.
آون آزمایشگاهی چیست؟
آون آزمایشگاهی ، تجهیزات گوناگون را با به کار گیری از حرارت و دمای بسیار بالا خشک و یا استریل می‌کند. از دستگاه اون آزمایشگاهی در رشته های مختلفی مانند زیست‌شناسی، آزمایشگاه و داروسازی و درگروه پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد.دستگاه آون آزمایشگاهی امکانات مختلفی دارد که یکی از این این امکانات این میباشد که میتواند ؛ دما و حرارت را تا بالای 400 درجه سانتیگراد بالا ببرد؛ البته دستگاهی دیگری نیز موجود میباشد که میتواند دما را تا 650 درجه سانتیگراد بالا ببرد.
به دلیل کاربرد های گوناگون و مختلفی که این دستگاه فورآزمایشگاهی دارا میباشد، شرکت ها و کارخانه های تولید کننده و برندهای و مارک های گوناگون درصدد آن برآمدند که انواع مدل ها وکاربردها و امکانات مختلفی از آن دستگاه را تولید و به بازار عرضه بکنند. با توضیحاتی که داده شد در برخی از گونه های مختلف این دستگاه، انتقال حرارت به صورت طبیعی و در عنواع دیگر با به گار گیری از فن یا جریان همرفتی هوای گرم و سرد انجام میگردد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.