خرید دستگاه آون آزمایشگاهی

معرفی دستگاه آون جهت فروش

خرید دستگاه آون آزمایشگاهی

۱۶ بازديد
آون آزمایشگاهی دستگاهی میباشد که دارای ابعاد و حجم های مختلف بسته به نیاز مشتری که جهت استریل کردن وسایل و یا خشک کردن وسایل آزمایشگاهی مرطوب تا حرارت 260 یا 330 درجه به کار گرفته میشود.
یکی ازمهترین دلایل یالا برد طول عمردستنگاه آون عایق بندی محفظه دستگاه می باشد
استفاده از یک نوع نوار فایبرگلاس که دوام بالای دارد و عایق خوب حرارت میباشد که قبلا بر روی بر روی درب آن طراحی و قرار داده شده تا گرمای داخل دستگاه به هدر نرود
گرمایش و حرارت داخل دستگاه باید یکنواخت و با دقت کنترل شود تا بهترین بهره را با کمترین نوسان از دستگاه داشت
درون دستگاه از دو نوع فلز استفاده میشود که از جنس آلومینیوم و یا استیل ضد زنگ ساخته و طراحی میشود که طراحی و مدل ساخت دستگاه به گونه ای می باشدکه به راحتی میتوان درون محفظه دستگاه که قسمت های که به صورت قفسه های جدا شونده هست را تمیز کرد.
دستگاه آون دارای طبقات و اندازه های گوناگون و حجه های مختلف میباشد . این طبقات غالبا از جنس خود محفظه میباشد که قابلیت جدا شونده دارد و می توان به راحتی قفسه ها را جا به جا کرد .
دستگاه آون آزمایشگاهی در ابعاد و حجم های مانند 60 و 120 و 230 لیتری ساخته و طراحی می شود
از دستگاه آون کاربرد های مختلفی در مکان های مختلفی دارد که مهمترین و اصلی ترین کار آن استریل کردن و خشک کردن وسایل که در آزمایشگاه ها استفاده میشود و نیاز به استریل کردن یا خشک کردن دارد به کار گرفته میشود. استریل کرد و خشک کردن وسایل آزمایشگاهی که مثل فلز باشدکه باید به در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲ ساعت بماند تا تماما خشک و استریل شود . با بالا برد اهسته و آرام دمای درون محفظه آون ، رطوبتی که در درون یا اطراف وسایل موجود میباشد تبخیر شده و از بین میرود و فعالیت هر نوع میکروب و فعالیت هر نوع بیولوژیکی را از بین میبرد
محفظه داخلی دستگاه آون: این محفظه ها طوری طراحی و ساخته شده اند که بتوان به راحتی وسایل مورد نیز را در درون دستگاه گذاشت و با بیشترین حجم استفاده کرد و غالبا از دو نوع فلز درون این محفظه ها استفاده میشود که از جنس آلومینیوم و استیل زد ضد زنگ میباشد این محفظه همچنین محل قرار گرفتن سنسور دما و ترموکوپل است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.